Idén különlegesre sikerült a Mesterségek Ünnepe, több szempontból is. Az első két napon ismét árult apukám a Budai Várban, így ketten indultunk el hajnalban az autópályán a főváros felé. Én Ritunál szálltam meg, így gyakorlatilag ez a két nap csajos programok sokaságából állt. Nagyon vártam, hogy vajon milyen élmény lesz szinte csak kettesben tölteni a napokat, és baromira jól éreztem magam. Vasárnapra azért Dani is csatlakozott hozzánk és akkor már hármasban jártuk be a várat, újra. Megnéztünk mindent, most azt hiszem túlzás nélkül végig sétáltuk az összes sarkot. Rituval még kézműveskedtünk is: korhű virág-fonatokat csináltunk amik le sem kerültek a fejünkről vasárnap estig. Én még a buszon is abban közlekedtem, sokkoltam picit a pesti népet, igazán szórakoztató volt.

mestersegek2013_1

Nagyon szuper érzés volt megint ennek az egésznek a részese lenni. Az a sok kedves ember.. itt mindig mindenkinek van egy jó szava hozzánk, és örülnek ha látnak. Apa is eredményes vásárt zárt, a külföldiek el voltak ragadtatva a munkáitól és a medálok meg a kis edények nagy számban fogytak. Ritu megtanult csipkét verni, Danival pedig közös ajtódíszt kreáltak. Én szerencsére ismét több baráttal is találkozhattam. Pl. Timivel, aki anno az első meskás vásárlóim/megrendelőim közt volt, ezért különösen nagyon kedves számomra a személye és olyan boldog voltam hogy végre szemtől szemben találkozhattunk és beszélhettünk. Vasárnap Csabi is eljött és meghívott egy limonádéra, jól esett vele is beszélgetni, hiszen olyan ritkán tudunk találkozni. Kari eközben a reptéren gyakorolt Őcsényben és este birkát forgattak a nyárson, sűrűn adtuk a telefonos jelentéseket egymásnak: ki mit csinál éppen és milyen élmények érik.

Vasárnap este szomorú voltam mikor elcsomagoltuk a standot és búcsút intettünk. A kézművesek buszával mentünk apa szállásáig, majd onnan ismét jött az autópálya. Ilyen későn és ilyen korán sem utaztam még az M6-on, szakmai szemmel is érdekes volt számomra. Mire éjjel megérkeztünk Kari már várt az ágyban, a kutyuskák meg jöttek elém és üdvözöltek. Jó érzés volt megérkezni és pihenni egyet, mielőtt elindultunk volna az egy hetes siófoki nyaralásra. Na de ez már egy másik történet…