Mivel a hétvégét végig-dolgoztam, hétfőn járt nekünk a tartalmas pihenés. Karinak jelenése volt a repülő-orvosnál, és ezért egészen a Kőröshegyig kellett utaznunk. Minden flottul ment, repülésre alkalmasnak nyilvánították! Ha már így alakult, természetesen kihasználtuk az időt a Balcsi mellett és visszafelé megálltunk Sóstón strandolni. Levi miatt szoktunk ide igazából, és annak ellenére hogy mennyire picike a szabadstrand rész, már kezdem megkedvelni.

sosto

A nap újdonsága (a szokásos strand-feeling, úszás, napozás, vízibiciklizés, labdázás, finom ételek mellett) az volt, hogy kipróbálhattuk a kajakozást. Hihetetlen jó érzés a vízen siklani, és meglepődtem hogy mennyire gyorsan lehet haladni még egy kezdőnek is. Tettünk pár kört az izomláz érdekében. Szép barnára sültünk, a víz olyan 27°C-os volt, szóval baromi kellemes. Még a hirtelen jött szél sem hozta felénk a vihart délután, így egész nap pancsolhattunk. Találkoztunk a Padödö Mariannal, és Leviék nyaralóját is megnéztük, itt pihengettünk egy picit az árnyékban. Abszolút feltöltődős nap volt, pont amit egy júliusi hétköznaptól elvárhatunk!