Az elmúlt hétvégét megtoldottuk egy bónusz nappal. Ritu jött hozzánk látogatóba, amit már régóta tervezgettünk. Szombaton ebéd után a Szelidi-tó felé vettük az irányt, egy kis kirándulás és ládázás céljából. Ezen a területen még eddig nem jártunk, és nagyon érdekelt, plusz mindegyik rejtés a Duna mellé vitt, ami nekem nagyon tetszett. Kellemeset sétáltunk az Ordas faluban, Dunapatajon, a Szelidi-tó mellett, szép zöld környezetben. A Szittyó tér strandja egészen balatoni hangulatot idézett. Egyre jobban és jobban szeretem a víz mellé eső rejtéseket és úgy alapból a víz közelségét. Gyorsan megtaláltuk a ládákat és ezzel be is melegítettünk a hétvége további napjaira.

szelidi

Vasárnap kicsit kétségbeestem, hogy az időjárás elront majd minden programot, de végül szerencsénk lett, borongós idővel, de eső nélkül megúsztuk az egész kirándulást. Kaposvár felé indultunk, amit korábban minden ismerősöm lehúzott, hogy mennyire unalmas város, különben sincs ott semmi látnivaló. Én ezeket a “vádakat” nagyon nem akartam nekik elhinni, és szerencsére nekem lett igazam, mert Kaposvár szuper klassz, szép és érdekes hely. Tele van csodás épületekkel és a szobrok haláli jópofák. Nyilvánvalóan mindenre felültünk és mindenhol fotózkodtunk is. A geoládák szépen végigvezettek a város főbb pontjain, és még az sem volt zavaró hogy éppen egy nagy futóverseny miatt volt lezárva itt-ott a belváros. Jártunk a kaposvári kilátónál és a városligetben is. Utóbbi nagyon tetszett, szép és nyugalmas hely, hatalmas tóval. Jó lehet itt munka után kikapcsolódni és lazulni. Hazafele Taszárra beugrottunk megnézni a katonai repteret. Itt túl sok látnivaló ugyan nem volt, a múzeum zárva volt, de a ládában lévő gumi-hattyú megadta a löketet az újabb nagy röhögéseknek. Hőgyészen pedig muszáj volt még innunk egy jegeskávét, mert ezt már korábban teszteltük és nagyon fincsi! Este hármasban (+ a kutyák) lementünk a kertbe grillezni. Kari volt a szakács, mi meg a kisegítők. Finom vacsora kerekedett az egészből, és az eper-fröccs is jó szolgálatot teljesített! 🙂

kaposvar

Hétfőre már csak egy laza barátnőzős kávézást terveztem a belvárosban, majd szekszárdi borokat vásároltunk a Mészáros pincéből. Az utolsó nap mindig olyan gyorsan elrohan, de hát ez már csak így van, ha jó társaságban van az ember ♥